Nábytek-hsp.cz

Psací stůl BEN 02 s regálem

Praktická kancelářská sestava BEN 02 je kombinací stolu a regálové skříně. Je vyrobena z lamina v dezénu sonoma světlá. Sestavu lze umístit ke stěně nebo kdekoliv volně v prostoru. Regál lze umístit na pravé i levé straně. Psací stůl s regálem tvoří společný celek (části nelze rozmístit samostatně)!

Kat. číslo:MB.BEN02
1 833 Kč
1 515,- Kč bez DPH
počet ks
Cenu dopravy se dozvíte po vložení zboží do košíku
Dodací lhůta: 3-4 týdny
Lucia Murgašová Poradí Vám: Lucia Murgašová
602 617 134
Zeptejte se
Psací stůl BEN 02 s regálem
Dopňující fotky: (1)
Katalog č.: MB.BEN02
Záruční lhůta: 24 měsíců
Druh zboží: kancelářský nábytek
Typ: sestava
Rozměry: viz níže
Hmotnost: 45 Kg
Materiál: lamino

SESTAVA OBSAHUJE:

  • psací stůl  (šířka 79,5 (k regálu) x výška 75 x hloubka stolu 62cm
  • regálová skříň  se 4 policemi (šířka 66 x výška 147 x hloubka 33cm)
  • psací stůl je zpevněn spojovací deskou ze spodní strany
  • provedení v laminu sonoma světlá
 
Hmotnost: 123 kg
 
 
Doplňky nejsou součástí dodávky zboží.

Stáhněte si

Kancelářské křeslo JANET nízké Kancelářská židle EVERYDAY 750

Co se bude dít po odeslání vaší objednávky:

  1. Ještě než klepnete na tlačítko odeslání objednávky do našeho systému, zkontrolujte si prosím, zda jste „zarolovali“ dostatečně nízko, abyste vybrali opravdu všechny varianty a barvy, které nabízíme a které skutečně chcete. Pokud byste náhodou odklepli nechtěně něco jiného, nic se neděje – v košíku (na další stránce) budete mít možnost zboží smazat tzv. „vykřížkováním“ ze seznamu objednaného nábytku a pokračováním v objednávce si pak vybrat to správné.
  2. Jakmile odkliknete odeslání objednávky, přijde vám informativní e-mail s vámi vytvořenou objednávkou automaticky z našeho serveru. Proto si nemusíte objednávku předem tisknout. Tato „potvrzenka“ však zatím nebude obsahovat změny a upřesnění, pokud jste nějaké napsali v poznámce objednacího košíku!
  3. Hned následující pracovní den vám zašle náš pracovník e-mailovou informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání, pokud se liší od běžné dodací lhůty zobrazované v detailu konkrétního zboží na našich stránkách. Zde již budou zapracovány změny a upozornění, pokud jste nějaké uvedli v poznámce košíku.
  4. Až v tuto chvíli vás prosíme o kontrolu údajů a řešení případné změny nebo zrušení, protože změny objednávky v pozdější době již mohou nést další finanční náklady.
  5. Naši pracovníci ještě tento den zpracovávají zadání do výroby, aby u nás nedošlo k sebemenšímu zdržení vaší objednávky.
  6. Jakmile přijde zboží z výroby do našeho skladu, okamžitě vás budeme informovat e-mailem na vámi zadanou adresu. V případě vašeho výběru zaslání zboží na dobírku, posíláme neprodleně po jeho naskladnění e-mailovou zprávu a vyřizujeme dopravu spediční službou k vám. V případě osobního odběru - pokud si do týdne zboží nevyzvednete, budeme vám volat na vámi zadané mobilní číslo.
  7. Pro zasílání zboží k vám využíváme firmu CS EXPRES, která vám nábytek doveze za 2 dny od zaslání e-mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit místo i čas vykládky zboží. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží).
  8. Při přebírání zboží prosím dbejte na neporušenost obalu a zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte nárok na umožnění otevření obalu a prohlédnutí si obsahu.
  9. Pokud by se stalo, že by se vám přihodilo něco (cokoliv) nepředvídatelného, neváhejte a volejte nám! Jsme tu pro vás a veškeré problémy řešíme okamžitě k vaší spokojenosti.
  10. Pokud jste se u nás registrovali, najdete přehled svých objednávek kdykoli v budoucnosti a nemusíte tak schovávat doklady od zboží pro případnou reklamaci nebo doobjednání stejného zboží.
Speciální nabídky a služby
Nábytek podle místnosti
Nábytek podle typu
Informace
Partneři
Obchodní pratner
Interiérové studio HSP