Nábytek-hsp.cz

Kancelářský stůl UNI US 1600 RU - pro řetězení

Moderní a jednoduchá konstrukce rovného pracovního stolu US 1600 RU z řady HOBIS UNI má kovovou čtyřhrannou podnož s výškovou rektifikací (umožňuje dorovnat si stůl až o 1,5 cm) a pracovní desku z kvalitního lamina. Tento typ stolu umožňuje napojení na jednací nebo pracovní stůl z řady UNI a vytvářet tak pracovní místa do úhlu. Konstrukce těchto stolů splňuje vysoké nároky na kvalitu a ergonomii. Řada HOBIS UNI nabízí 10 stolových prvků ve 3 barevných variantách podnože a 8 odstínech lamina. Velkou výhodou je možnost kombinace s kontejnery nebo skříněmi řady HOBIS.

Kat. číslo:OffPRO.US1600RU
Základní cena: 3 885 Kč
celková cena vč. variant
3 885 Kč
3 210 Kč bez DPH
počet ks
Cenu dopravy se dozvíte po vložení zboží do košíku
Dodací lhůta: 2 týdny
Lucia Murgašová Poradí Vám: Lucia Murgašová
602 617 134
Zeptejte se
Lamino ořech, podnože bílá
Dopňující fotky: (3)

Varianty výrobku - Kancelářský stůl UNI US 1600 RU - pro řetězení

OFFICE PRO HOBIS 2012 barva kovových částí




OFFICE PRO HOBIS 2012 vzorník barev lamina









počet ks
Celková cena vč. variant
3 885 Kč
Katalog č.: OffPRO.US1600RU
Záruční lhůta: 60 měsíců
Druh zboží: stoly kancelářské
Typ: rovný pracovní stůl pro řetězení
Rozměry: 160 x 80 x 75,5cm
Hmotnost: 34 Kg
Materiál: lamino/kov
Výrobce: OFFICE PRO

  • rozměr: šířka 160 cm x výška 75,5 cm x hloubka 80 cm
  • stůl se skládá z pracovní desky o síle 25 mm vyrobené z lamina a kovové čtyřhranné stolové podnože
  • stolová deska je opatřena 2 mm ABS hranou, která pomáhá chránit stůl (zvlášt jeho hrany) před poškozením
  • nohy stolu osazeny výškově stavitelnou rektifikací, která dokáže vyrovnat nerovnosti vaší podlahy až
    do 1,5 cm
  • stůl je opatřen praktickými průchodkami pro kabely
  • barvu kovu, která je použita u podnože stolu, můžete vybrat v šedá, černá nebo bílá

 Konstrukce stolů odpovídá normám ČSN EN 572-2, ČSN EN 572-3, ČSN 910001 A ČSN 910100.

Konferenční židle WEB OMEGA 410-KZM Věšáková stěna EXPO+ se zrcadlem EOZ 21

Co se bude dít po odeslání vaší objednávky:

  1. Ještě než klepnete na tlačítko odeslání objednávky do našeho systému, zkontrolujte si prosím, zda jste „zarolovali“ dostatečně nízko, abyste vybrali opravdu všechny varianty a barvy, které nabízíme a které skutečně chcete. Pokud byste náhodou odklepli nechtěně něco jiného, nic se neděje – v košíku (na další stránce) budete mít možnost zboží smazat tzv. „vykřížkováním“ ze seznamu objednaného nábytku a pokračováním v objednávce si pak vybrat to správné.
  2. Jakmile odkliknete odeslání objednávky, přijde vám informativní e-mail s vámi vytvořenou objednávkou automaticky z našeho serveru. Proto si nemusíte objednávku předem tisknout. Tato „potvrzenka“ však zatím nebude obsahovat změny a upřesnění, pokud jste nějaké napsali v poznámce objednacího košíku!
  3. Hned následující pracovní den vám zašle náš pracovník e-mailovou informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání, pokud se liší od běžné dodací lhůty zobrazované v detailu konkrétního zboží na našich stránkách. Zde již budou zapracovány změny a upozornění, pokud jste nějaké uvedli v poznámce košíku.
  4. Až v tuto chvíli vás prosíme o kontrolu údajů a řešení případné změny nebo zrušení, protože změny objednávky v pozdější době již mohou nést další finanční náklady.
  5. Naši pracovníci ještě tento den zpracovávají zadání do výroby, aby u nás nedošlo k sebemenšímu zdržení vaší objednávky.
  6. Jakmile přijde zboží z výroby do našeho skladu, okamžitě vás budeme informovat e-mailem na vámi zadanou adresu. V případě vašeho výběru zaslání zboží na dobírku, posíláme neprodleně po jeho naskladnění e-mailovou zprávu a vyřizujeme dopravu spediční službou k vám. V případě osobního odběru - pokud si do týdne zboží nevyzvednete, budeme vám volat na vámi zadané mobilní číslo.
  7. Pro zasílání zboží k vám využíváme firmu CS EXPRES, která vám nábytek doveze za 2 dny od zaslání e-mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit místo i čas vykládky zboží. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží).
  8. Při přebírání zboží prosím dbejte na neporušenost obalu a zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte nárok na umožnění otevření obalu a prohlédnutí si obsahu.
  9. Pokud by se stalo, že by se vám přihodilo něco (cokoliv) nepředvídatelného, neváhejte a volejte nám! Jsme tu pro vás a veškeré problémy řešíme okamžitě k vaší spokojenosti.
  10. Pokud jste se u nás registrovali, najdete přehled svých objednávek kdykoli v budoucnosti a nemusíte tak schovávat doklady od zboží pro případnou reklamaci nebo doobjednání stejného zboží.
Speciální nabídky a služby
Nábytek podle místnosti
Nábytek podle typu
Informace
Partneři
Obchodní pratner
Interiérové studio HSP