Nábytek-hsp.cz

Kancelářská židle OSLO 227-RA F80 s područkami

Kancelářská otočná židle OSLO 227-RA F80 je celočalouněná, výškově nastavitelná a je vybavena houpací mechanikou. Židle má leštěné hliníkové područky, leštěný hliníkový kříž a kolečka. Židli lze doddat i bez područek. Židle má nižší výšku sedu a je vhodnější spíše jako konferenční křeslo.

Kat. číslo:LD.227-RAF80
Základní cena: 7 247 Kč
celková cena vč. variant
7 247 Kč
5 989 Kč bez DPH
počet ks
Cenu dopravy se dozvíte po vložení zboží do košíku
Dodací lhůta: 2-3 týdny
Lucia Murgašová Poradí Vám: Lucia Murgašová
602 617 134
Zeptejte se
Kancelářská židle OSLO 227-RA F80 s područkami
Dopňující fotky: (2)

Varianty výrobku - Kancelářská židle OSLO 227-RA F80 s područkami

LD seating - OSLO barva kostry




LD seating - OSLO vzorník potahu

























































koženka


koženka


koženka


koženka


koženka


koženka


koženka























































































LD seating - OSLO volitelné příplatky a doplňky




počet ks
Celková cena vč. variant
7 247 Kč
Katalog č.: LD.227-RAF80
Záruční lhůta: 60 měsíců
Druh zboží: židle konferenční
Typ: čalouněná
Rozměry: v 79,5-89 x š 65 x h 65 x výška sedu 33-43,5cm
Hmotnost: 12 Kg
Materiál: čalouněná
Výrobce: LD seating

Elegantní, komfortní, multifunkční a přitom cenově příznivé – to jsou modely série OSLO. Univerzálnost série Oslo je dána kombinací celočalouněné skořepiny židle se čtyřmi různými typy podnoží. Série Oslo tak zahrnuje židle rozmanité svým použitím a zároveň jednotné svým charakteristickým designem.

  • Kvalitní český výrobek!
  • výškově stavitelná
  • houpací mechanika RA
  • leštěné hliníkové područky
  • leštěný hliníkový kříž
  • kolečka
  • různé barvy čalounění - viz. vzorník
  • výška: 79,5-89cm
  • šířka: 65cm
  • hloubka: 65cm
  • výška sedu: 33-43,5cm
  • šířka sedáku: 50cm
  • hloubka sedáku: 40cm
  • hmotnost: 12kg
!! Odstíny barev nemusí být ve skutečnosti stejné, záleží na nastavení monitoru atd. Info o struktuře látky je po telefonu. Na další dotazy Vám rádi odpovíme !!

Doporučená údržba: 

Pro běžnou údržbu je doporučeno pro odstranění prachových nečistot vysáváním vysavačem s nástavcem určeným pro vysávání čalouněného nábytku.

V případě že je nutno z potahové textílie odstranit nečistotu jiného charakteru (např. skvrnu) je možno použít vyčištění běžným roztokem mýdla anebo jemného saponátu anebo specielním prostředkem na umělé kůže. Ušpinění je nutno vyčistit co nejdříve setřením z povrchu nejlépe pomocí bílé bavlněné textílie. Doporučujeme dodržovat návod výrobce pro použití čisticího prostředku pro čistění skvrn na čalounění.

Upozornění:
V žádném případě nenamáčejte čalounění před anebo při vlastním odstraňování skvrny víc než je nezbytně nutné k odstranění skvrny. Namočením by mohlo dojít k poškození nejen potahové textílie ale také spodních vrstev a vytvoření nevratných změn na čalounění. Dále je také zakázáno používání detergentů, roztoků na bázi xylenu, acetonu, laků nebo silného tření při čištění anebo používání drsných materiálů při odstraňování skvrny z povrchu. Použitím nevhodných čistících postupů a prostředků se uživatel vystavuje nebezpečí vzniku nevratného poškození.

Křeslo  FLEXI LOUNGE/L, F01-N4,PL Plastová konferenční židle TIME 161-N4

Co se bude dít po odeslání vaší objednávky:

  1. Ještě než klepnete na tlačítko odeslání objednávky do našeho systému, zkontrolujte si prosím, zda jste „zarolovali“ dostatečně nízko, abyste vybrali opravdu všechny varianty a barvy, které nabízíme a které skutečně chcete. Pokud byste náhodou odklepli nechtěně něco jiného, nic se neděje – v košíku (na další stránce) budete mít možnost zboží smazat tzv. „vykřížkováním“ ze seznamu objednaného nábytku a pokračováním v objednávce si pak vybrat to správné.
  2. Jakmile odkliknete odeslání objednávky, přijde vám informativní e-mail s vámi vytvořenou objednávkou automaticky z našeho serveru. Proto si nemusíte objednávku předem tisknout. Tato „potvrzenka“ však zatím nebude obsahovat změny a upřesnění, pokud jste nějaké napsali v poznámce objednacího košíku!
  3. Hned následující pracovní den vám zašle náš pracovník e-mailovou informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání, pokud se liší od běžné dodací lhůty zobrazované v detailu konkrétního zboží na našich stránkách. Zde již budou zapracovány změny a upozornění, pokud jste nějaké uvedli v poznámce košíku.
  4. Až v tuto chvíli vás prosíme o kontrolu údajů a řešení případné změny nebo zrušení, protože změny objednávky v pozdější době již mohou nést další finanční náklady.
  5. Naši pracovníci ještě tento den zpracovávají zadání do výroby, aby u nás nedošlo k sebemenšímu zdržení vaší objednávky.
  6. Jakmile přijde zboží z výroby do našeho skladu, okamžitě vás budeme informovat e-mailem na vámi zadanou adresu. V případě vašeho výběru zaslání zboží na dobírku, posíláme neprodleně po jeho naskladnění e-mailovou zprávu a vyřizujeme dopravu spediční službou k vám. V případě osobního odběru - pokud si do týdne zboží nevyzvednete, budeme vám volat na vámi zadané mobilní číslo.
  7. Pro zasílání zboží k vám využíváme firmu CS EXPRES, která vám nábytek doveze za 2 dny od zaslání e-mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit místo i čas vykládky zboží. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží).
  8. Při přebírání zboží prosím dbejte na neporušenost obalu a zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte nárok na umožnění otevření obalu a prohlédnutí si obsahu.
  9. Pokud by se stalo, že by se vám přihodilo něco (cokoliv) nepředvídatelného, neváhejte a volejte nám! Jsme tu pro vás a veškeré problémy řešíme okamžitě k vaší spokojenosti.
  10. Pokud jste se u nás registrovali, najdete přehled svých objednávek kdykoli v budoucnosti a nemusíte tak schovávat doklady od zboží pro případnou reklamaci nebo doobjednání stejného zboží.
Speciální nabídky a služby
Nábytek podle místnosti
Nábytek podle typu
Informace
Partneři
Obchodní pratner
Interiérové studio HSP